Beeldschermen vormen de gateway naar een andere wereld. Gevuld met informatie, reclame en entertainment vangen ze telkens weer onze aandacht. In Nederland hangen nu zo’n 40.000 beeldschermen in het openbare domein; in het winkelcentrum, bij het tankstation, in de tram, op de sportschool en in het stadion. En het einde is nog lang niet in zicht. Toch lopen we in Nederland behoorlijk achter in vergelijk met het buitenland.

Daar komt bij dat alles bliksemsnel verandert, zeker ook in het beeldschermen landschap. Nieuwe technieken, nieuwe producten, andere toepassingen, miniaturisering en prijsdalingen, dunner en groener. Bezoek onze congressen en volg de allerlaatste ontwikkelingen.

We …….Follow The Speed !

Events;

–  Kiosk – ing / de zelfservice kiosk
–  Retail Screen-ing
–  Move To Interactivity
–  Follow The Speed

==============

Event 20 november 2014

Congres KIOSK – ing
De opmars van de zelfservice kiosk

kiosk – tablet kiosk – infozuil – totems – touchscreen – touchtafel– digitale receptie

Doelgroep: A merken – Retail – Klein bedrijf – Event – Musea – Health – Hospitality / Restaurant.

Dit congres gaat over de interactie tussen de consument en het beeldscherm.
Prikkel de zintuigen !!

Meer info klik hier

Event 21 november 2013

Thema congres voor de Retail
Doelgroep: Retailers, A merken, suppliers van instore materialen.

Dit congres gaat over de interactie tussen het beeldscherm en de shopper.

Zorg voor aanloop en aankoop in de winkel. Prikkel alle zintuigen !!
Beeldschermen voor op de winkelvloer. Maak van winkelen een interactieve en spannende beleving.

branding / informatie / reclame / aanbiedingen / paskamer / sfeer / afrekensystemen / pricing.

Verslag: Klik hier

Event 7 maart 2013

Een goed bezochte middag met veel informatie over mogelijkheden voor interactie met het beeldscherm. Efficiënte oplossingen voor de retail, voor bij de bushalten maar ook voor in het verzorgingshuis. Hoe foto en videobeelden worden opgepikt op de iPad en omgezet kunnen worden naar belangrijke achtergrond informatie.

Met een presentatie over neuroscience dat dieper in ging op de vraag, wat beweegt ons en waar zijn we gevoelig voor. Tot slot een dynamisch betoog, doorspekt met veel voorbeelden, van CBS outdoor, de specialist op het gebied van buitenreclame. Het napraten bij de netwerkborrel was minstens zo belangrijk.

Flyer event: Klik hier
Verslag: Klik hier

Event 7 juni 2012

Een groot LED scherm langs de A2.

Bezocht door bijna 50 spelers vanuit de branche. Opvallend veel belangstelling vanuit België. De locatie was top en de verzorging door Miele uitstekend. Uitstekende organisatie en een mooie ambiance om te netweken. 6 goede presentaties over Digital Signage in de breedte, soms vlak soms met veel diepgang. De voortgang was te volgen via Twitter. De sfeer was goed, informatief en er was een boeiende interactie tussen de deelnemers. 3 bedrijven mochten een elevator pitch houden van 3 minuten.

Kortom een zeer geslaagd evenement dat we zeker gaan herhalen.

Onderstaande foto’s geven een goede impressie van deze middag.